reklama

Ako som si kúpil NoteBook:)

V sobotu som sa zobudil s jasným cieľom - kúpiť NoteBook...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Je piatok podvečer. Zúfalstvo ma dohnalo až do takej situácie, že som ležal na posteli, pozeral som sa doblba a nebol som schopný slova. Smútok ma ubíjal. Veď je tomu už mesiac, čo čakám na výplatu a stále nič. Pri každom zazvonení telefónu som sa stŕhal. Čakal som na SMS s jasným adresátom - VÚB. Ale zrazu sa to stalo. Prišla správa. Vyskočil som a so systolickým tlakom 500 som sa pozeral na display môjho mobilného telefónu. A vtedy som zbadal dlho očakávanú SMS, ale hlavne dlho očakávanú výplatu!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mesiace vopred som sledoval ceny a parametre na trhu a nakoniec som sa rozhodol pre NoteBook

od známej firmy Toshiba. Je to model z rady L40 a typ 12X.

Kúpil som ho vo firme v Nitre na Fraňa Mojtu v ItSK HS za cenu 19990Sk, čo sa mi na jeho parametre v tej dobe s porovnaním na ostatné značky nezdalo veľa.

Nasledujúci deň v sobotu (22. september) som sa zobudil s jasným cieľom - kúpiť NoteBook:)

S otcom sme prišli do predajne a čakali sme, kým sa dostaneme na rad. Necítil som sa nejak moc šťastne, nakoľko ma to po mesiaci čakania nejak omrzelo a tak mi to pripadalo, akoby som išiel kúpiť chleba. Po chvíli som si rozbaloval svoj nový NoteBook priamo v predajni. Aj som zabudol za ten čas, ako super vyzerá:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak to je on. Najlepší priateľ človeka - Karol:)

Aký Karol v skutočnosti je?

Procesor: Intel Pentium 1,73GHz Dual Core

RAM: 1024MB 667MHz(2x512MB)

VGA: zdielaná do 256MB Intel Graphics Media Accelerator for Mobile

HDD: 120GB 5400RPM ATA

Michal Kusenda

Michal Kusenda

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent, momentálne na SPŠ so zameraním na Elektrotechniku, Priemyselnú informatiku. Začal som sa zaujímať o recenzie, ktoré budú asi hlavnou stránkou môjho blogu. Zoznam autorových rubrík:  RecenzieLen tak

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu