reklama

Svetlo sveta:)

Tak a je to tu. Blog michalkusenda uzrel svetlo sveta:)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Tak a je to tu. Blog michalkusenda uzrel svetlo sveta:)

Datuje sa rok 2008, je ôsmeho januára a presný čas je 17:01.

Deti sa vonku sánkujú(na tom nechutnom blate zmiešaným so snehom) a ja sa tu snažím napísať zopár slov, ktoré budú tvoriť môj prvý článok a dať nejakú tú formu tomuto blogu, aby vyzeral:)

Všetko nasvedčuje tomu, že blog je aktívny a zatiaľ všetko ide ako má:)

Ešte som predtým nemal žiadny blog, tak dúfam, že sa mi bude dariť písať zaujímavo a hlavne zrozumiteľne, aby ste z toho mali niečo aj vy :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tento blog som si založil hlavne kvôli recenziám, na ktoré som sa teraz ,,namotal" . Budú, ako inak,

o technicky zameraných veciach, ale samozrejme tu budú aj veci z môjho života, z mojej školy, čo a kde sa stalo a možno sem-tam spomeniem aj niečo iné.

Keby ste mali nejaké pripomienky, tak mi ich môžte veselo posielať na MyShow@post.sk.

Michal Kusenda

Michal Kusenda

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent, momentálne na SPŠ so zameraním na Elektrotechniku, Priemyselnú informatiku. Začal som sa zaujímať o recenzie, ktoré budú asi hlavnou stránkou môjho blogu. Zoznam autorových rubrík:  RecenzieLen tak

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu