reklama

Myš sa sťahuje

Tak a prišiel čas na zmenu, ktorá bola nevyhnutná pre ďalšie pôsobenie:)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Doménu blog.sme.sk som použil ako odrazový mostík pre ďalšie pôsobenie vo svete recenzií a technických noviniek. Bol to celkom dobrý začiatok, napísal som zopár článkov, ktoré síce nespĺňali nejak kritériá a ciele blogu v obsahu, ale pomáhali vybudovať nejaký ten základ.

Sťahovanie sa uskutočnilo preto, lebo nedajú sa tu písať komerčné informácie a ja moc nemám rád pravidlá v niečom, v čom píšem. Napísal som nejaký článok a prišla mi pošta, že som porušil pravidlá.

 Tak som sa trocha nahneval a hľadal som prístrešok pre môj blog na inom mieste. Našiel som ho za 2 minúty a to u môjho spolužiaka, ktorý má hosting, takže pravidlá si určuje on a sú rozumne prispôsobené.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

RECENZENTGUNG

toto je ten blog, ktorý by som vám rád predstavil. Sú tam už konkrétne recenzie na reálne produkty, takže ak vás zaujímajú aké také novinky a veci zo sveta techniky a IT, je to blog pre vás.

Ďakujem za pozornosť pri čítaní,

 Mišo
 

Michal Kusenda

Michal Kusenda

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent, momentálne na SPŠ so zameraním na Elektrotechniku, Priemyselnú informatiku. Začal som sa zaujímať o recenzie, ktoré budú asi hlavnou stránkou môjho blogu. Zoznam autorových rubrík:  RecenzieLen tak

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu